25/12 2011

Hej!

Det va svårare än vad jag hade trott att komma ihåg att skriva här.
Men nu mitt i matkoman så tänkte jag passa på att skriva några rader!
Igår va hela familjen hemma, vilket är otroligt mysigt! Vi åt, spelade spel och dela ut klappar. En helt vanilg jul med andra ord här hemma i Nettebo. Dessutom tror jag alla va nöjda med de paket de fick och även gav bort vilket gör det hela mycket roligare! Hur firade ni eran jul?
Nu ska jag försöka hitta gamla högskole prov så jag kan öva lite. Hittar dock bara såna som inte är som de nya högskoleproven. De har ju gjort nya tills i år, vilket hade varit kul att testa. Någon som vet vart man kan hitta de?
Fick denna fina klockan av mamma och pappa.

//En Fanny i matkoma
Postat av: Pappa

Håller med om att det är en snygg klocka och att vi alltid har bra julaftnar med familjen.

2011-12-25 @ 22:27:58
Postat av: vish

hihihihih ja hitta den fanny OYEA ! im the best osv ...

2011-12-26 @ 00:18:05
Postat av: vish

ja just de ja snygg klocka förresten

:D

2011-12-26 @ 00:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: