26/12 - 2011

Hej!
Visst ser bloggen mycket bättre ut nu? Igår ägnade sig en underbar elev till mig med att göra den så här fin. Helt fantastisk är hon! Gissa vem som kommer bli favoriserad på mina lektioner fram över. ;)
Idag har jag varit på släkt middag nästan hela dagen. Innan vi började äta passade de flesta på att shoppa lite på mellandagsrean. Är det inte helt underbart när man lägger fram massa saker och så säger de "150 kr, tack!". Det får man ju inte ens en tröja för annars.
Denna kväll har tillbringats med min älskade broder som åker hem redan i morgon. Vi såg på Sleepless in Seattle. En film som jag verkligen kan rekommendera.



//En nöjd Fanny
Postat av: Mauritz

Det stavas släktmiddag :)

2011-12-28 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: