27/12 - 2011

Hej!
Jag har haft en jätteskön dag idag, långt bort från stress och alla måsten. Dagar som inte alls är planerade är nog de bästa. Jag har övningskört med pappa, jag och mamma gick en promenad idag med vårjacka och solglasögon, helt perfekt! Sen har jag även tränat. Mycket stolt över mig själv att jag gjorde det. Jag började träna i November med C, men sen hade hon en tenta period och jag lyckades bara komma till gymmet en gång själv. Det märktes att det va ett tag sen jag tränade för dagens pass blev sjukt mycket jobbigare.
Nu ska jag måla naglarna och sen krypa ner i soffan och kolla på film.

En dag förra sommaren, när syster skulle lyckas ta en träningsbild på mig.

//En glad Fanny
Postat av: Fröken Tö

Sv: Det inte bara ser mysigt ut, det var också himla mysigt! Lite av förklaringen till varför folk från hela Skåne vallfärdade till Farbror Elofs Skafferi =)ha en fin kväll1

2011-12-28 @ 18:55:50
URL: http://lizzzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: