Fredags mys


Idag blev allt gjort, förutom en måste grej. Är det inte konstigt att vissa företag har stängt vissa dagar nu i jul fasten det är helt vanliga dagar? De företaget som jag ville få tag i hade öppet igår men inte idag. Jag blir så trött på sånt! Men annars har dagen varit bra. Jag vann över en kompis på wordfeud! Jag trodde verkligen att jag skulle förlora hela tiden vi spelade men så vände jag och ledde under de två sista orden. Det gjorde mig lycklig hela förmiddagen (ja, jag vet jag är en dålig förlorare). :D 

Ikväll är det bara jag och pappa hemma si vi har ätit gott och ska nu ta varsin kopp te och kolla på chicago. Trevlig fredag alla fina! :)
Postat av: andrea

rättelse från svenskfröken: fredagsmys, måstegrej, de borde vara "det" i andra raden. Det borde vara de två sista ronderna. si borde bara så, sista stycket första raden.



Sen råkade ju jag och lillebror komma och störa ert fredagsmys ;)



Kul att du skriver så mycket och att kameran är med på din profilbild så det ser ut som du fotar :)



Fortsätt blogga :)



//svenskfröken

2011-12-30 @ 21:38:05
URL: http://harliggerjagochduger.blogg.se/
Postat av: andrea

menar såklart att si borde VARA så



;)

2011-12-30 @ 21:44:23
URL: http://harliggerjagochduger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: