Min lillebror...


Haha min lillebror är lite små rolig han.

Först:
"Oj jag har ett häftstift i handen, jag tyckte väl att det gjorde ont."

Sen:
Han skulle lära mig spela wc3. Då började vi med att bygga upp min stad eller hur man ska förklara det. Istället för att hjälpa mig sa han exakt vad jag skulle trycka på, men jag fick i alla fall spela det själv. Sen stöter vi på motsåndare och jag klarade de första själv, men nu va det tydligen svårare motstånd. Då sitter lillebror brevid och säger "Lite snabbare får du trycka nu. Snabbare Fanny! Det är nog bättre om jag gör det själv" så tar han musen och spelar istället. När han sen vann så säger han " ja det va inte så svårt, gör så varje gång".

Haha ja det är bra att han försöker. :D


glad lillebror på skolavslutningen

Postat av: Lilleman

Haha, wohoo jag e med på min systers blogg :)

2011-12-29 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: