10/4 - 2012


Eftersom jag inte sovit än är det fortfarande tionde för mig. 
Idag har jag fått ringt några samtal. Jag avskyr verkligen att ringa så det tog mig ungefär hela dagen att tvinga mig själv. Men när de va gjort kändes det mycket bättre! De där tanterna svarade helt rätt på mina förvirrade frågor. Nu har jag nästan bestämt mig för vad jag ska läsa i höst och det känns bra. Jag har även kommit på att jag har lov. Nackdelen när jag får några dagar ledigt, som jag inte har något planerat, blir jag helt apatiskt. Jag kan inte göra någonting fören på kvällen/natten. Det är favorit tiden på dygnet utan tvekan! Helt plötsligt kan jag tänka klart och jag får gjort massa saker. 


Bild från i sommras när vi sov ute under barhimmel precis vid havet. Älskar det!
Postat av: Brorsan

Vad blev det för utbildning till slut?

2012-04-11 @ 15:04:59
Postat av: Fanny

Det blir nog civilekonom i örebro :)

2012-04-11 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: