22/4 - 2012


Idag bär det av till mormor och morfar! De är i Italien så jag ska passa deras hus i några dagar. Dessutom finns det Sportlife där borta så ska försöka gå dit och testa några pass de inte har här i Älvängen och Lilla Edet. Jag brukar inte vilja vara själv, men nu ser jag fram emot några dagar med endast mig själv som sällskap. De blir nog en tur till något café med en bok om det blir för lång tråkigt.




Postat av: xXMongOXx

Ååå lätt att du ska köra zumba där fast du säger att det är helt andra pass som inte finns här, nu kom jag allt på dig din buse :P,

2012-04-22 @ 14:51:18
Postat av: Fanny

Haha nää så är det inte. :)

2012-04-22 @ 17:02:07
URL: http://fans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: