Framme!


Först kommer jag till stan och måste vänta på mitt tåg i en halvtimme. Efter ett tag ropar de ut att tåget är inställt så jag går och kollar i affärer. 5 minuter efter att de skulle gått ropar de ut att det går ett annat tåg om ytterligare 5 min som jag kan ta istället. Jag skyndar dit och trycker på "Öppna"-knappen på tåget. Men dörren öppnas inte utan tåget åker istället utan mig. När jag äntligen kommer på ett annat tåg, 1 timme senare. Går det bara halvvägs! Där ifrån måste vi byta till buss istället. Men nu är jag framme. Jag har till och med hunnit handla mat också. Dock hade båda cyklarna punka så jag får försöka fixa det imorgon. 
Postat av: Lilleman

Hahaha, kan det bli mycket bättre?? ;)

Du verkar ha haft en mycket handelse full dag i alla fall ;D

2012-04-22 @ 17:07:52
Postat av: Fanny

Hahah nää :P Jajamensan :D

2012-04-22 @ 23:02:14
URL: http://fans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: