Malmö


I måndags tog jag och Josefine tåget till Malmö där vi traskade runt innan Matchen med stort m började. Vi skulle nämligen ner och kolla på Malmö ff's premiär match för säsongen! Malmö bjöd inte på något fantastikst väder, kallt och mycket blåsigt. Men jag hade med mig hur mycket kläder som helst så det va lugnt. Det va en så mysig stad med alla gamla byggnader överallt, liknar inte alls götebord. Det bästa av allt va ju självklart att alla pratade skånska, älskar verkligen den dialekten!


Josefine fick vara kartläsare, medans jag hade fullt upp att se på allt runt omkring


Vi! :)


De hade gröna bussar och mff flaggor på :D


<3


Josefine lär sig vilket lag som gäller


Taggade innan matchen på o´learys 


Ombytta


kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: