Peppning!


Jag och Josefine kom på att vi ska göra en deal i åtta veckor. Vi har gjort regler och man måste böta om man inte följer reglerna. Sjukt pepp är jag! Eller ja, ena sekunden är jag det andra sekunden tycker jag att det är helt omöjligt. Vi bestämde att vi ska göra varsin "pepp-regler-och-mål-papper" och jag blev klar med min i helgen! Hoppas nu att den ger mig kraft att klara detta i sju veckor. Första veckan har gått strålande! (nästan iaf)


Den ser inte så pepp ut, men det tog lång tid iaf ;)
Postat av: Pappa

Det blir en bra översikt för dig. Lycka till!

2012-04-10 @ 12:20:37
Postat av: Fanny

Ja jag hoppas det! Tack :)

2012-04-11 @ 16:19:07
Postat av: Anonym

Sweet! Me like :) vi kommer klara det här galant ❤

2012-04-12 @ 09:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: