Dopad eller inte?


Jag testade Body step idag, sjukt kul! Kan de inte få in det i Älvängen också? Dock fastnade jag i min bräda (kallar man den bräda?) och ramlade pladask på golvet bakom en annan. Men passetva så roligt så jag tänkte inte ens på det utan hoppade upp igen. 

Sen såg jag på Mästarnas mästare. Älskar verkligen det programmet! Fast jag vet inte vad jag tycker om att de har med Linda. Idagens program fick hon förklara sig att det inte va hon utan hennes tränares fel. Men under hela min uppväxt har jag hört att hon va doppad och hon och Ludmila Engqvist är de som jag förknippar med dopning i Sverige. Det kanske är dags att ändra uppfattning?

Sen har jag tagit ett långt bad och läst Pojken som inte fanns. Jag hade hoppas på att avsluta kvällen med en cs match från Dreamhack open. Men det är bara Sc2 idag. :( Kanske streama en gammal cs match? Vi får se. 



Sov så gott! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: