19/2 - 2012


Nu är mitt lov slut igen... Idag har jag jobbat med en kollega som jag är glad att det bara finns en av. ;) Vi fixade så vi har chansen att vinna en miljon nästa vecka, men den chansen är typ 0,1. Men det är ju mer än 0 iaf. 

Igår hade jag en mysig dag med min vackra Em. Vi åt middag på ett trevligt ställe där jag åt alldeles för mycket så jag orkade inget popcorn på bion sen. Men det lyckades bli bio utan popcorn, nämligen Safe house. Och ja den va... bra? Jag hängde med stundtals i filmen. Det är lite svårt att hålla ordning på vilka som är onda och inte. Men det va två svenska skådisar med vilket jag inte alls va berädd på. Sjukt kul! Blev nästan lite stolt när man såg de.


Första bilden jag har lyckats ta som är tillägnad bloggen.


Denna bild är tagen från Em's blogg: http://mlialfredsson.blogg.se :)


Postat av: Em

Vi är snygga! :D haha

2012-02-20 @ 17:28:01
URL: http://mlialfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: