20/2 - 2012


Jag är nu matte- novikarie och eftersom niorna har nationella prov snart så ska vi repetera massa. Så hade tänkt att jag skulle sammanfatta två kapitel så jag verkligen kan allt när de frågar. Men det går så där med det... Först började jag skriva lite när jag kom hem. Men sen när jag skulle ner på rummet och startade datorn så började det gå ut för. Först va jag tvungen att städa på skrivbordet för det kan inte ligga saker i närheten när jag ska koncentrera mig. Sen kommer jag på att jag ska nog göra lite körkortsteori för det är ju viktigt (jo okej det kanske det är men inte just nu). Sen tänkte jag börja, men då kom jag på att jag ska nog sitta i sängen och skriva för det blir bättre... Men då måste jag städa hela rummet för annars stör jag mig på allt som ligger fel. Så nu är jag snart klar med städningen men då kommer jag på att jag ska göra ett blogginlägg... Ja min hjärna är inte alltid logisk. 


Min blivande bästa kompis!

Nu ska jag back to work!
Postat av: Lilleman

Om du nu inte har något att göra så kan du ju blogga lite :)

2012-02-29 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: