29/2 - 2012


I'm alive!

Det är 1000 saker i skolan så jag hinner inte ha ett liv. Känns som jag lika gärna kan sova i skolan så jag hinner få gjort allt jag vill göra... Men nu ska det ordnas upp och jag ska distansiera mig till jobbet. Ja vi får ju se hur det går... Jag gillar ju dessa små elever som göra mina dagar! 


Detta har jag sysslat med, FYSIK! och rättning...


Och nästa vecka ska vi ha Aroseniusdag! Gissa vilket tema det blev och vem som bestämde detta! ;)


Postat av: camilla

rock A BILLYYYYYYY !! :D shit vad snyggt!! DU ÄR SNYGG! :D dansbandsveckan nästa eller? :D

2012-03-02 @ 21:44:24
Postat av: Fanny

JAA! :D haha tack! :) jajamensan! :D jag laddar redan! ;)

2012-03-03 @ 19:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: