5/2 - 12


God kväll!

Mycket har hänt sen senast jag tittade in här. Mycket jag inte kommer ihåg och mycket som inte får skrivas ner åt allmänheten. Men som vanligt har de mesta kretsat runt jobbet och mina underbara elever. Japp, underbara! Efter måndagen så vände det! Majoriteten är söta och jag har träffat massa nya roliga elever som gillar att prata! Vi hade friluftsdag i torsdags och jag hade verkligen sett fram emot den. Tänkte att det skulle bli skönt att vara med eleverna utanför skolan. Ja det va skoj de första 7 km sen hade jag skavsår och eleverna klagade och då blev jag på dåligt humör och började glaga massa. Så det slutade med att en elev bar min väska och en annan sa att vi kanske borde bära mig. De är så söta!

Sen i fredags så hade jag och Camilla bugglektion med mina elever på deras idrott, sjukt skoj! De lärde sig jättefort och va jätteduktiga! Så stolt man kan vara. :) 

Nu ska jag kolla på ett avsnitt Chuck och sen sova :) 
Sov så gott!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: