8/2 - 2012


Idag är sista dagen innan mitt busskort går ut vilket jag ska försöka komma ihåg att fylla på imorgon. Det är inte så viktigt för er, men det va det jag tänkte på när jag skrev datumet. ;)

Idag är en sån där kul dag. Lång dag i skolan med sura elever vilket resulterar i att jag blir sur och får huvudvärk. Sen när jag kommer hem hann jag bara byta väska innan jag gick iväg till mitt andra jobb. Det är nämligen ett föredrag om hälsa och träning på Lödöse Museum. Så jag ska försöka bli klar med alla sysslor innan så jag kan smyga upp och lyssna. Jag behöver någon som peppar. :D 

Alltid när det blir mycket med jobbet och sånt orkar jag inte träna och det är där det hade varit bra och ha en pt. Men det ligger inte riktigt i min budget. Jag får väl fixa någon självdiciplin istället, det är ju iaf gratis. ;)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: