15/1 - 2012


Hej!

Denna helgen har varit mycket trevlig med gäster varje dag! Den avslutas på bästa sett med ett bodypump pass med Camilla och Carina senare ikväll. Kan man känna att man varit nyttig hela veckan. ;)

Jobbet går upp och ner men det känns som det blir nya framsteg hela tiden, vilket är skönt. Hade inte orkat om det gick åt andra hållet. Jag jobbar på samma skola som lillebror går på så när vi syns i lektionen kan jag antingen komma med ett leende och säga att det här är så roligt och det går så bra! Sen nästa timme kan jag komma med en stel min och förklara att det inte är kul någonstans. Kan ju undra vad hans kompisar tycker om hans speciella syster. Men det är skönt att få ut känslorna med en gång!


Detta har jag ch min bror sysslat med, ibland går det inte så bra...


Ibland går det dock bättre :)

Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: