28/1 - 2012


En otroligt lång lista om mig själv

Du heter:
Fanny Kööhler
Smeknamn:
Fans eller Funny Bunny
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Jag har ingen sån låt, borde man ha det?
Beroende av:
De mesta!
Vad tror folk om dig?
Hur ska jag veta det? Jag tror dom kan se mig som glad, utåtriktad, velig och bestämd. Nyfiken är jag rätt säker på att de flesta tror också.
Stämmer det?
Ja, de beror på vilket humör jag är på
Vad får du oftast komplimanger för?
Hår, ögon, läppar och fingrar
Hur imponerar man på dig?
Det finns flera sätt, men ha en hobby, egen vilja och mycket humor tror jag.
Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja det händer nog rätt ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Absolut. Stadsbor vill bönder kan!"
Var bor du?
Lödöse
Trivs du där?
Nja
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
"Jaa...HejdetärFanny"
Vem ringde du senast?:
Hampus
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Ska jag komma och hämta dig?
Antal timmar sömn inatt:
Typ.. 10.
Sov du ensam:
Ja.
Brukar du komma i tid:
Njae.. inte direkt.
Hur känner du dig nu:
Helt okej
Vanligaste färg på dina kläder:
Hmm.. svart tror jag.
Vad tycker du om fötter:
Äkligt!
Vad saknar du:
Köttbullar och makaroner med ketchup, skidsemster och ett städat rum
Hade du en bra kväll igår:
Nja...
Favorit dryck på morgonen:
Te
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22 - 01
Är du blyg?:
Haha, inte särskilt.
Sysslar du med någon idrott:
Nej sånt trams håller jag inte på med ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt:
Nej, thank god.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Allt som jag inte kan göra som tjej.
Är du nöjd med ditt liv:
Ja
Är du bortskämd:
Nepp, inte alls.
Vad gör du i morgon:
Träna med Carina
Vad är det värsta du vet?:
Dammsuga, packa och svara i telefon
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja :)
Vad är det finaste du fått?:
Ett bra liv med otroliga möjligheter och massa kärlek från de runt omkring mig
En speciell dag du minns:
1/4 - 2010
Du samlar på:
Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag är inte typen som ringer. Jag pratar nog av mig till de som råkar vara i min närhet just då. Annars skriver jag till folk
När grät du senast:
Om man inte räknar till filmer va det i november senast
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Spara, slösa, skänka
Vill du gifta dig:
Ja
Vill du ha barn:
Ibland, isf 1-2
Är du musikalisk?:
Nej det kan jag inte påstå
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Nej
Biter du på naglarna:
Nej, har aldrig gjort

Postat av: Lilleman

Asså du kommer ihåg 1/4 2010

2012-01-28 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: