29/1 - 2012


Söndag! Jag förstår inte varför folk inte gillar söndagar. Man kan börja dagen på bästa sätt, med en långfrukost. Sen börjar jag fundera på vad som ska göras nästa veckan, kan jag göra något redan idag för att underlätta så jag slipper göra det i veckan? Jag brukar försöka städa rummet på söndagar också, för det tar mycket energi när jag inte har städat, då kan jag inte göra något annat. Idag har jag endel jobbsaker som ska fixas och sen avslutar jag helgen med träning. Super skön söndag! 

Nu ska jag hoppa ur onepiecen för att gå och handla, sedan ska jag påbörja städningen. 


Bodypump står på schemat idag :D

Postat av: andrea

Körde oxå BP igår :)

2012-01-30 @ 14:35:25
URL: http://harliggerjagochduger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: