Familjen


Hej!

Jag känner att det blir mycket prat om familjen här, men det har blivit så under jullovet. Saker har hänt i familjen som har tagit mycket energi så då har jag valt att inte umgås så mycket med kompisar. Dessutom tar jobbet mycket energi nu, det blir nog snart bättre. Idag har Sofie lyckats få med mig på ett pass på sportlife, vilket jag känner att jag behöver! Jag blir lätt alldeles för lat för mitt eget bästa och idag måste jag ta ut mig ordentligt så jag får rensat huvudet.

Detta är även sista dagen som syster är hemma. Hon har varit hemma under jul och jobbat, men nu ska hon tillbaka till Stockholm igen. Vi har inte hunnit hitta på något själva någon gång under tiden hon har varit hemma. Jag får försöka komma upp någon lång helg istället.


Alla syskonen

Kram!

Postat av: andrea

Ja, du får försöka komma hit istället... iaf får vi hitta på nått du&jag nästa gång jag kommer hem, 24-26 isch...

2012-01-13 @ 22:38:01
URL: http://harliggerjagochduger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: