Gårdagen


Igår var majoriteten av familjen på Göteborgs operan och såg på West side story. Det va en bra uppsättning, men inte jättebra. Efter första akten va jag lite besviken men den sista akten var mycket bättre! Vi fick biljetterna av mormor i julklapp. Det är så fint inne på operan! Och när jag satt där i publiken önskar jag att jag va där oftare. Det kanske blir mitt nyårs löfte? 

Våran bil är inne på lagning (efter att jag och pappa blev påkörda) så vi fick bil av min brors sambo. Den är väldigt liten så det blev väldigt trånkt. Men det är väl trevligt. 

Nu ska jag göra i ordning mig så jag kommer upp i tid imorgon!


Mycket folk!


Vi + syster skulle in i den lilla bilen.


Det blev trångt ;)

Sov så gott <3
Postat av: Lilleman

Hahaha, ja det var en rolig och konstig dag :)

2012-01-09 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: