Heja Sverige!



Hellner och Kalla va ju helt otroligt bra! Nu har båda varsin tredje plats totalt i touren. Hoppas de får bra skidor i morgon också så de kan visa hur bra de verkligen är! Det har varit lite stolpe ut för Sverige under hela tour de ski, specielt vallarna. Men nu hoppas jag att det vänder och att inte dagens lopp var en engångs händelse. 

Jag hoppas fortfarande på Northug, fast det är långt till Colonia nu, så han vinner nog. Men på dam sidorna är det mer spännande. Vem hejar ni på där? Jag vill att Björgen vinner. Hon har verkligen förtjänat det så bra som hon har åkt under hela säsongen.


Hoppas på en norska dag i morgon!
Postat av: Lilleman

Nu fattar jag inte hur du tänker lilla, lilla syster!

Man måste ju heja på sverige om man är svensk :D

2012-01-07 @ 19:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: