Motivation


Jag och Cm skaffade gymkort i slutet av November. Vi va riktigt aktiva i början men under julen har vi haft uppehåll flera veckor. Nu hade vi bokat tid idag och hade det inte varit för Cr (som vi också tränar med) hade peppat mig hade jag aldrig gått. Hur kan det vara så svårt att hålla igång? Jag vill ju träna, och det är ju inte en jätte uppoffring. Men nu har vi bestämt att vi ska bli ordentliga igen! Hoppas det håller längre än 2 veckor. ;)


Min underbara Cm som gör så många saker mycket lättare för mig!

//En motiverad Fanny
Postat av: Lilleman

You go girl!!!

2012-01-04 @ 09:34:34
Postat av: Lilleman

E du lite off på bloggen eller?? :P

2012-01-06 @ 10:27:11
Postat av: Fanny

L: Nej då jag har bara inte hunnit skriva. Förstår inte hur bloggare inner göra flera inlägg varje dag :O

2012-01-06 @ 17:50:43
Postat av: Loppish^^

asso försök använd samma dagar å tider så går de lättare!

2012-01-06 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: