msn tiden


Hahah. Jag skulle leta efter ett gammalt mail i min hotmail och då såg jag detta test som en kompis skickade till mig i högstadiet och kunde inte låta bli att skratta. Detta testet skulle en kompis fylla i saker om mig. 

1. Mitt namn: Fanny Kööhler

2. Var möttes vi första gången? På en assembly i fyran :]

3. Vad tror du mitt andranamn är? Ingen aning :P 

4. Hur länge har du känt mig? Sen i fyran nån gång

5. Hur väl känner du mig? Jag vet inte riktigt. Vad har du för hemligheter för mig, Fanny? :P

6. Röker jag? Nej, det hoppas jag inte :P

7. Tror jag på gud? Inte senast jag frågade:P

8. När du såg mig, vad var ditt första intryck? Att du såg snäll ut tror jag. Jag kommer ihåg att du satt på knä på golvet :]

9. Min ålder? 15 år eller 5811 dagar eller 139483 timmar eller 8369006 minuter. (Nej, jag räknade inte ut det själv :P)

10. Födelsedag? 16 Augusti

11. Hårfärg? Mörkblond

12. Ögonfärg? Blå, tror jag?

13. Har jag några syskon? Ja. Viktor, Oskar (eller hur dom stavar sina namn.), Andrea och Mauritz.

14. Nämn en av mina dåliga sidor. Inge vidare på att hålla hemligheter :P

15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? Rädda världen :D

16. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? Lugna favoriter

17. Vad är min bästa sida? Alltid glad :D (Nästan i alla fall. När du blir arg är du inte att leka med ;)

18. Är jag blyg eller framåt? Framåt

19. Skulle du kalla mig rolig? Ja

20. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? Lite både och

21. Några speciella talanger? Teater :)

22. Vilken är min favoritfärg? Ingen aning. Gissar på blå :P

23. Vilket är ditt bästa minne med mig? Jag vet inte. Av någon anledning kommer jag att tänka på Liseberg, när vi skrattade åt den där killen på Hammerfallkonserten. Det var roligt :D

24. När kommer vi ses nästa gång tror du? Ingen aning. Men vi får ses någon gång. Du kanske kan följa med mig till stallet nån gång?

En dag som va ovanligt impulsiv för att vara oss ;) Saknar dig massa M <3

Kram!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: