Klippning och håltagning


Jag började dagen med att gå till frisören med systra min. Vi har haft samma frisör sedan vi va små och hon är så bra! Jag har testat en annan och mitt hår blev helt förstört så nu vågar jag inte någon annan klippa mig än Marina på Rubb & Stubb i Lödöse. Båda syster och jag fick klippt mycket av håret och färgade ögonbryn så nu är vi berädda för det nya året!

C har tagit hål i örat idag också! Vet inte hur jag ska förklara vart, men högt upp i örat om ni förstår vad jag menar. Jag kan fixa en bild någon dag. Men grejen är att jag vill också ha ett hål det och har velat det i 100 år! Men eftersom jag aldrig får något gjort, har jag inte tagit hål där heller. Imorgon ska jag börja med att boka tid! Fast jag har så låg smärttröskel så jag vet inte om jag klarar av det, men det är väl bara att avboka då?


//En Fanny som ska ta tag i saker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: