19/6 - 2012


Hej!
I fredags så skulle jag åkt ner till skåne och fina Josefine men va helt död efter ett jättelångt arbetspass. Kände mig febrig och allt möjligt. Så jag va hemma och sov. Mina små minsting kusiner va här över helgen också. Sen har det ju varit dh i helgen så hela söndagen såg jag på cs matcher. Tråkigt att Sk spelade så dåligt. Men kul att fnatic va så otroligt bra! Så nu har jag kommit på att jag vill till dh i vinter. 

Jag har ju kommit på att jag vill spela fotboll också. Äntligen verkar jag ha hittat en som har ett par sfotbollsskor i min storlekt! Kul ska det bli. Hoppas bara att tränar lite innan jag börjar så jag orkar vara med i mer än fem min på deras träning...
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: