Au pair?


Det känns som det gick bra på mötet. Jag fick beröm för mina engelska kunskaper och jag hade mycket erfarenhet, vilket de gillade. Men sen kommar men till penga frågan. Det kostar en hel del att åka iväg med den organisationen och man tjänar inte så mycket under året man är borta. Så jag kommer typ gå back. Hade jag varit kvar hemma hade jag gått plus. Men man ska ju inte tänka på pengar säger folk. För alla upplevelser jag kommer få kan inte prissättas. Meeeen jag vet inte. Vi får väl se. :)
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Jag har varit au pair, och visst, det är inte så bra betalt, men man klarar sig bra i det dagliga livet. Jag har till och med aldrig shoppat så mycket som när jag var i USA. Däremot blir det ju inte över till sparpengar.

2012-06-05 @ 01:18:59
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: