18/3- 2012


Nu är helgen snart över och det känns faktiskt som att den har varit aldeles lagom lång. Alltid annars tycker jag att jag inte hinner ha någon helg. Men nu har jag varit ledig hela helgen och bara gjort de jag har velat utan några måsten. Mycket härligt!

I fredags bestämde jag och en skåne kompis att jag skulle följa med henne hem 2a april för att se Malmö ff säsongs premiär på hemmaplan! Jag blev så sjukt taggad och sa det till mamma som genast förstörde min glädje med att säga att jag jobbade den dagen... Men det kanske går att lösa endå!

Jag och pappa har iaf bestämt att vi ska se första borta matchen för malmö som spelas på Rambergsvallen på påskafton! Hoppas solen skiner över Göteborg då!


Bild tagen av syster Andrea Kööhler när hon följde med mig och pappa på Ljungkile - MFF :D
Postat av: Em

Blondie :)!!

2012-03-19 @ 16:25:50
URL: http://mlialfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: