6/3 - 2012


God morgon!

Idag sitter jag och planerar på jobbet. Jag blir så lugn när jag har planerat upp min vardag. Att jag vet vad som gäller för dagen. Ja jag blir till och med lugn när jag ser att jag har planerat in "egen tid". Jag planerar det mesta. Inte med tid för tid har jag svårt med. Det är sällan mina planer håller för jag är en sån tids optimist. Men det gör inget, så länge jag har en plan.

När jag sitter och planerar gillar jag att lyssna på saker. Helst inte folk som pratar för då blir jag så nyfiken. men på ljudböcker eller något sånt. Så nu sitter jag och lyssnar på Fredrik Lindströms sommarprat från 2004. Han är så häftig som verkligen älskar det han gör och kan så otroligt mycket! Kul med männsikor som har nischat in sig på något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: