Sammanfattning


Tillståndet på jobbet var förvirrat. Det blir nog lugnare i morgon antar jag, eller ja mer samlat iaf.

Sen åkte jag och lillebror till farmor. Vilket var mycket mysigt! Borde vi göra oftare. Efter att ha ätit och spelat massa spel såg vi på melodifestivalen. Helt rätt låt som vann tyckte jag! Men det höll inte farmor med om. Hon tyckte att Torsten Flink skulle vinna... Jaja det är väl tur att någon hejar på honom också.

Sen körde vi hem igen och det va riktigt mysigt med typ inga andra bilar ute. 

Nu har jag återfunnit min telefon också! Den va i bilen... Men jag hade letat där flera gånger och inte hittat den. Men nu när jag kom hem hade den bestämt sig för att komma fram iaf. Bra val telefonen!

Nu ska jag bädda sängen sen ska jag sova. :)


Bjuder på denna bild tagen av Natalie Mårtensson

God natt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: