30/5 - 2012


Idag är en dag som jag egentligen inte borde uppdatera för jag är på alldeles för dåligt humör. Men jag skriver ingen dagbok och jag har hört att det är bra att få sagt det man är irriterad på.

Idag har jag varit med elever som bara tar energi. Som inte fattar hur mycket tid man faktiskt lägger ner på de. De snackar skit om varandra, har mage att säga vad de vill och ljuger en rätt upp i ansiktet. Alla andra har det så mycket bättre än de, de får minsan ingenting medans alla andra får allt. De är alltid flera mot en och sen vågar de aldrig stå för de saker de säger och gör. Jag blir så frustrerad och känner mig så maktlös när de blånekar allt fasten jag och andra lärare står precis brevid och ser och hör allt. 
Men mitt i allt detta kommer en annan elev fram, ger mig en kram och säger att han gillar mig. Då känner man genast hur kraften kommer tillbaka. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: