Testar lite


Ska testa tidsinställt inlägg. Så det borde läggas upp vid tio över två om allt går rätt.

Jag har fått iväg lite mail och ringt några samtal på morgonen. Tyvärr verkar det inte riktigt gå som jag vill. Jag har ju tänkt komma igång med träningen ordentligt nu fram till jul. Ungefär tre gånger i veckan har jag tänkt träna, cirkelträning måndag och torsdag och sen något mer konditions inriktat på lördagar. Så pratade jag med en som samlat ihop lite folk och ska börja spela innebandy på lördag förmiddag, perfekt tänkte jag. Men de ska tydligen spela i Trollhättan och det känns lite långt. Så jag ringde lilla edets kommun och undra om man kunde hyra något i Lödöse så vi kunde spela där, men icke... Jaja, jag får väl springa på gymmet eller något så länge.

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: